Kategorie

Koszyk  

Brak produktów

Wysyłka 0,00 zł
Całkowity 0,00 zł

Koszyk Zapłać

Kontakt

Krzysztof Typel

42-310 Żarki
ul. Słowackiego 2
email: biuro@feniksobuwie.pl
kom. 502098160
kom. 502098070

Sprzedaż hurtowa

Prowadzimy sprzedaż hurtową, w celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o Kontakt

Regulamin sklepu

I. Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.feniksobuwie.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Sklep www.feniksobuwie.pl jest prowadzony przez firmę:

Krzysztof Typel
42-310 Żarki
ul. Słowackiego 2
email: biuro@feniksobuwie.pl
kom. 502098160
kom. 502098070

3. Adres do korespondencji:

Krzysztof Typel
42-310 Żarki
ul. Słowackiego 2
email: biuro@feniksobuwie.pl
kom. 502098160
kom. 502098070

Zapraszam do zapoznania się z regulaminem. Kupując w sklepie www.feniksobuwie.pl jednocześnie oświadczasz, iż zapoznałeś się z jego postanowieniami i w pełni je akceptujesz.

 

REGULAMIN SKLEPU


§1. Zasady ogólne.

 

1. Wysyłany towar jest fabrycznie nowy i w oryginalnym opakowaniu producenta.

2. Na zakupione obuwie udzielam 12 miesięcznej gwarancji.

3. Podane ceny są cenami brutto.

4. Koszt wysyłki jest stały ;cena wysyłki hurtowej /10 par/ uzależniona jest od wagi

5. Istnieje możliwość zwrotu lub wymiany towaru w ciągu 10 dni.

6. Dokładnych informacji udzielam telefonicznie

 

§2. Warunki zakupu i wysyłki.

 

1. Proszę o potwierdzenie zakupu:

  • określenie formy płatności (przedpłata, pobranie) – w wyjątkowych wypadkach zastrzegam sobie możliwość odmowy wysyłki pobraniowej;
  • wybór rodzaju i formy przesyłki -możliwa wysyłka Pocztą Polską /ekonomiczna , priorytetowa / lub kurierem
  • dokładnie wpisz rozmiar oraz numer wzoru z określającymi je literami, które oznaczają kolor.

2. W przypadku, gdy przesyłka ma zostać wysłana na adres inny niż na fakturze – nie zapomnij wpisać tego adresu w odpowiedniej rubryce.
3. Standardowo do przesyłki dołączam paragon. Na życzenie wystawiam faktury VAT – proszę o wpisanie w formularzu numeru NIP 

4. Wysyłam buty w dni robocze, w ciągu 24 godzin od otrzymania pieniędzy na konto lub informacji, że ma to być przesyłka pobraniowa

5. W przypadku braku potwierdzenia zakupu, po 7 dniach wysyłam maila przypominającego – w przypadku braku odpowiedzi po 10 dniach anuluję zamówienie z notką REZYGNACJA BEZ POWIDOMIENIA

6. W przypadku zdarzeń losowych proszę o pilny kontakt – takie sytuacje będą rozpatrywane indywidualnie.

7. W mailach oraz w tytule przelewu proszę wpisać imię i nazwisko oraz numer zamówienia w celu rozpoznania klienta

8. Po otrzymaniu przesyłki proszę o e-maila potwierdzającego dostarczenie przesyłki.

 

§3. Warunki wymiany i zwrotu.


1. W przypadku złego dopasowania rozmiaru – proszę o kontakt.

2. Kupujący ma prawo do wymiany obuwia na inny rozmiar lub kolor z tego samego modelu lub do zwrotu. Możliwa jest również wymiana na inny model.

3. Wymiana lub zwrot może nastąpić w przeciągu maksymalnie 5 dni od daty otrzymania towaru przez Kupującego.

4. Wymianie i zwrotowi podlegają wyłącznie buty nieużywane, w oryginalnych opakowaniach.

5. W przypadku wymiany – do paczki proszę włożyć kartkę z adresem zwrotnym oraz napisać rozmiar lub kolor, jaki ma zostać odesłany.

6. W przypadku zwrotu – do przesyłki proszę dołączyć FORMULARZ ZWROTU, PARAGON lub FAKTURĘ oraz NUMER KONTA na które pieniądze za obuwie zostaną zwrócone w ciągu 7 dni / bez kosztów przesyłki /

7. Koszty wymiany i zwrotu ponosi Kupujący. 

8. Przesyłki pobraniowe nie będą odbierane.

9. Wymiana i zwrot nie dotyczą butów z wyprzedaży i promocji.



§4. Reklamacja.

1. Na zakupione obuwie udzielamy 12 miesiące gwarancji na wady ukryte oraz na niezgodność towaru z umową.

2. W przypadku towaru niezgodnego z umową proszę o natychmiastowy kontakt (maksymalnie w ciągu 10 dni od daty otrzymania towaru) i odesłanie nieużywanego obuwia wraz z dołączonym paragonem lub fakturą oraz formularzem reklamacji – wówczas koszty przesyłki ponosi sklep 

3. W przypadku reklamacji obuwia – proszę o kontakt, a następnie odesłanie obuwia czystego, suchego z dołączonym paragonem lub fakturą oraz FORMULARZEM REKLAMCJI.

 

FORMULARZ REKLAMACYJNY


4. Buty proszę odsyłać na adres sklepu

5. Klient zostanie poinformowany o sposobie załatwienia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych. Po rozpatrzeniu reklamacji obuwie zostanie naprawione lub wymienione na nowe, a jeśli naprawa lub wymiana nie będzie możliwa – zostaną zwrócone pieniądze. Zwrotowi nie podlegają koszty transportu.

6. Koszty wysyłki ponosi Kupujący.

7. Reklamacji nie podlegają:

  • naturalne zużywanie się obuwia
  • wady obuwia wynikające z jego niewłaściwego użytkowania, tzn. niezgodnego z przeznaczeniem obuwia.
  • przemakanie obuwia wykonanego ze skór naturalnych.
  • uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, starcia, rozerwania, urwania).
  • odbarwienia się wnętrza obuwia wykonanego ze skór naturalnych oraz powstawanie zacieków i nalotów solnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia.
  • wady wynikające ze złego dopasowanie obuwia, oraz wygoda obuwia.
  • obuwie ze skór Kabir – naturalne ścieranie warstwy koloru ze skóry.
  • przemakanie w obuwiu przyszywanym do spodu lub podpodeszwy nie jest wadą lecz wynika ze sposobu montażu.
  • wady fabryczne widoczne w chwili zakupu (otrzymania przesyłki), a niezgłoszone niezwłocznie po ich zauważeniu.

8. Przesyłki POBRANIOWE nie będą odebrane.

 

Proszę o przemyślane zakupy.

Zachowaj paragon lub fakturę do ewentualnych wymian, zwrotów lub reklamacji

 

UDANYCH ZAKUPÓW!!!


kom. 502098160

kom. 502098160

kom. 502098160